BLOG

5 korrekciós gyakorlat az ülőmunkát végzőknek!

2018-12-23

5 korrekciós gyakorlat az ülőmunkát végző emberek számára:

 

Nagyon fontosnak találom a core izmok erősítését az ülőmunkát végző embereknél és az izmok megfelelő nyújtását.

 

Berövidült izmok: fejbiccentő izom, csípőhorpasz izom, váll és mellizom, széles hátizom

 

Elgyengült izmok: Has, Gerincfeszítő, Mélyhátizomk, Farizom, Nyak felső izmai(tartó szerepük van)

 

 

1. Hasprés (láb 90 fokban, derék leszorítva, áll felfele és a plafon felé végzem a mozgást)

 

2. Homorítás földön (karok fej mellett, később előretolással)

 

3. Fekvőtámasz tartás/plank tartás

 

4. Síelő pozícióban döntött törzzsel két karom előre majd hátra viszem oldalról, lapocka zárással, lassú tempóban

 

5. Csípőhajlító izmok nyújtása, melyek berövidültek az ülés miatt, majd a külsőfarizmok megerősítése, melyek elgyengültek, külsőfarizom gépen/gumikötéllel, minibanddel lépegetés mindkét irányba

 

Vissza!